Äntligen antar jag att man säger

Har väntat en hel evighet känns det som, men nu har vi internet ! så skönt !, äntligen kan jag börja hänga med i bloggvärlden igen :P
Hitills har jag inte suttit så mycket här eftersom daniel visst har köpt ett spel, typiskt.. varje flickväns dröm eller ? Riktig romantik dödare i mina ögon.

Haft teater i skolan idag, vilket har varit segt eftersom jag känner mig så stressad av att få allt klart i skolan med alla rester och så. Vilket jag ska jobba med ikväll.. Vet inte riktigt när jag ska hinna förbi anas födelsedagsfest idag. Tiden finns inte där.. Ska göra så gott det går, men går det inte så ska jag fira henne ordentligt på hennes riktiga födelsedag !

men bara så ni vet, nu kommer fia´s blogg att börja rulla igen ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. välkommen tillbaka till bloggvärlden. ännu ett stort tack för gårdagen, det var skönt att umgås med dig hela dagen. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-13 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0