bara för att jag vill

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år nästan
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? dagen har bara börjat , men de blir daniel
3. Hur lång är du? runt 174 skulle jag gissa
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Tommy Inferno
5. Vem ringde du senast? Till min älskling
6. Vem ringde dig senast? Det var ana det
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? På väg nu , det var till ana
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I tisdags
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? halv nio ungefär
13. Vilken är din favoritjulsång? det vet jag nog inte...
14. Vilken är din favorit plats? Hemma i sängen när jag får vara ledig
15. Vilken plats föredrar du minst? tvättstugan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I linköping, fast jag kanske är på semester i Thailand
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Min syster emma som inte vågade sova ensam
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En grej som kajsa skickade på msn
19. Hur stor är din säng? 160*210
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21.Sover du med eller utan kläder på dig? Trosa
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vad vill du bli när du blir stor? Lyxhustru
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? Inte alltid men oftast
27. Vilken är din favoritglass? Ben & jerrys, i stort sett alla smaker
28. Vilken är din favoritefterrätt? Ris á la Malta
29. Tycker du om kinamat? ja det är gott, eller iaf malaysias mat
30. Tycker du om kaffe? Ja det gör jag, men det är inget behov
31. Vad dricker du till frukost? Te med mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? ja på den högra, men när daniel jobbar sover jag på hans sida
33. Kan du spela poker? jag kan spela 21
35. Är du beroendemänniska? Ja det är jag väll..om det måste fram
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej..
37. Vill du ha barn? Självklart !
38. Kan du några andra språk än svenska? det skulle vara engelska då
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja det har hänt en gång
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet ! .
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor, men det mesta går ju till hyran tyvär
42. Äger du dyrbara smycken? Ja
43. Vilket är ditt favorit program på tv? Dhw, som för övrigt börjar igen på tisdag ! :D
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha emma
46. Flirtar du mycket? Jag är en flörtig person, men nje det skulle jag inte påstå
47. Kan du byta olja på bilen? Klart att man är händig
48. Prenumererar du på någon veckotidning? Iform
49. Hur länge har du campat som längst i ett tält? kanske 3 nätter skulle jag tro
50. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? Det vet jag inte riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0