dagen till ära

den här dagen har varit evighetslång ! Känner mig inte bra alls, antagligen för att jag inte gjort annat är att fokusera på skolan.. men jag är stolt över mig själv. Och på det här viset ska det fortsätta tills jag inte har några rester kvar alls.

Kollade på herrarnas slalom idag, det gick ovanligt bra för sveriges herrar idag. eller iaf i första åket. Men det är väll huvudsaken att det går framåt, inte sant ?

Imorgon åker daniel iväg och jobbar igen, trökigt tycker jag. Kommer sakna honom så mycket !!
Men nu är det snart Beck, ska kolla en stund på det innan det är natti,natti för min del.

Imorgon har jag redovisning om Islam :S noo good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0