deltävling 2 melodifestivalen

Okej, det måste bara sägas... Amy ??? hon låter fortfarande som samma 12 åriga tjej, ser fortfarande ut att vara 12.. På vilket sätt är hon ens musikalisk ?
Men iaf så tyckte jag att helt rätt låtar gick vidare till finalen,
HEAT´s låt var helt underbar :) och måns låt var verkligen inte dålig den heller..


En liten sammanfattning av dagen:
Började väldigt slött och jag vela bara ligga ner i sängen och sova bort den här dagen. Daniel har mestadel av dagen suttit fastklistrad vid datorn och spelat. Dem få gånger han har tagit en paus har jag smygit mig fram, det bor ju tyvärr en liten datanörd i mig med. Daniel överaskade mig med jättefina rosor, men vi har fortfarande ingen vas så dem står i en tillbringare, man tager vad man haver.senare mot kvällen beställde vi mat.. kinamat, trerätters för min del mums. sen satt vi bänkade framför melodifestivalen, hoppades ju på att det skulle vara bättre än det var, och hade önskat att lasse gått vidare till andra chansen. men nej nej..
vidare under kvällen har det inte hänt mycket alls, inget nämnvärt iaf.
så nu ska jag snart gå och lägga mig.. Det låter faktist som att det har varit en helt okej dag. Något händelselös, men det är ju skönt att ta det lugnt ibland..


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan,gumman ja visst var det rätt låtar som gick vidare till globen igår, tycker att ami är lite för gammal för att spela på sin flickighet fortfarande. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-15 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0