fika*2

idag så följde jag med mamma ner på stan för att hjälpa henne att välja bågar. Först gick vi in en snabbis på bokia för att kolla rean, där bjöds det på ost & skink mackor med kaffe eller te. Mums tänkte vi och grabba åt oss.
Även fast vi efter det skulle iväg och ta en fika. Det blev en cola-light och en vaniljbulle för mig :)
Vidare till optikern där mamma hittade några bågar hon vela ha.

Kim kom dit, så hon och jag gick och tog en fika. Den här gången blev det en loka smultron och en mäktig bit av en chokladtårta. Den var stor ! fick inte ens i mig halva haha. Sen gick vi hem till mig och tittade på en film. det var trevligt.
Men nu har jag precis lagat mat, spagetti och ost.. :p


Lite senare kommer madde förbi. då blir det träna :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja man måste ju få unna sig lite extra ibland. eller hur... puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-25 @ 08:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0