fredag

Igår var det fredag, då skrev jag aldrig någonting.
Så en liten sammanfattning vore på sin plats, skolan gick bra. Vi hade genomdrag och fick sluta tidigare eftersom vi var så duktiga eller för att vi var så pass trötta som vi var ..

efter skolan när jag kom hem så fanns ingen daniel där, jag som vela ha mys, inte lkunde jag ringa honom heller eftersom min mobil tydligen inte hade någon mottagning. Jävla 3 telefon, ska alltid krångla.

Men lite senare så åkte bi en sväng till bj, jävla massa skit jag hade fått..
Sen åkte vi förbi min pappa en sväng för att gratta titti som fyllde 50 i torsdags. Titti är pappas pingla :)
Så vi frossade i iss kladdtårta med hallon.glass,kakaogrädde. Mums så gått det var. Jag hade kunnat sitta och äta hela kvällen om det inte vore för att vi skulle hjälpa Daniels pappa med packning från Ikea.
Tur var väll det att vi åkte iväg, annars hade daniel fått rulla hem mig så mycket som jag tryckt i mig.

Väl hemma igen tog han sig en öl, då var det på sin höjd att jag tog mig en cider. Satt och stirra på tv:n och önskade att det skulle kunna gå något bättre på en fredagkväll..


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja du det ser riktigt smarrigt ut. grattis titti på din 50 årsdag i efterskott.

2009-02-21 @ 09:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0