glasögonorm

Fick ett par glasögon av mammas sambo för några dagar sedan, riktiga 80-tals brillor. Älskar dem ! haha
Och det visade sig att daniel inte tyckte att dem var helt blaha med :)

mamma hörde av sig idag och undrade om jag skulle med ut med vovvarna, får bli någon annan dag. Det dröjer väll inte länge fören jag står där och knackar på dörren :)

Daniel har precis åkt iväg till sin pappa så jag är lite ensam just nu. + att all glass är slut, är detta slutet ? :P
ska kolla på puckelpisten som börjar snart. Idag är det faktist lite tråkigt att blogga eftersom jag inte har någonting att blogga om, vilket jag trodde att jag skulle ha med tanke på hur längesen det var jag kunna skriva regelbundet..


så himla sugen på just den här glassen, så om någon känner sig givmild och manad så får du mer än gärna överaska mig idag, då skulle jag bli jätteglad !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0