hemma

okej, det var ju bara en kort dag i skolan så det var inte så farligt.
Radion (P4) kom och pratade med oss, och jocke och Sandra framförde en varsin sång. Det var direkt sänt så inga misstag. Som tur var så lyckades jag galant med att hålla mig undan, annars brukar jag ha en tendens att utsättas för det jag vill undvika. Så stålthet till min feghet idag !

Snart kommer mamma över, det ska bli trevligt. Köpte med en mjölk hem eftersom jag har lockat hit henne på te. Sen lite senare kommer även daniel hem. Trevligt för han att han får helg redan på en torsdag medans jag går långdag imorgon. 9-17 konstant teaterrep. Den som inte tror att det är jobbigt tror väldigt fel !!

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för det goda teet och pratstunden och den lilla asociala biten jag gjorde, när jag satt och spelade. vi ses på måndag, sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-19 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0