jobbig dag

Har varit en lång dag i skolan, känndes som att det aldrig skulle ta slut. Så därför har jag idag kommit fram till att jag inte tänker plugga ett dugg, det är jag fan värd. Som jag har jobbat på dem två senaste veckorna skulle jag lika gärna kunna ta studenten om två veckor. Och det går ju inte.
När jag kom hem för en liten stund sen så tog jag direkt ut glassen ur frysen och började mumsa på. Fan vad det behövdes !

Ska träffa Alex idag, eller jag ska följa med henne till affären eftersom det var så längesen vi sågs, så vi tänkte prata lite. Har saknat våra stunder alldeles för mycket. Och allt pga av att daniel är svartsjuk ? Ja ja iaf så ska vi träffas en snabbis idag :)
Sen så ska jag bara ta del lugnt ! hoppas jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0