Kvällning

hmm ja efter att jag hade tränat lite så gick jag och duschade. Man måste ju friska upp sig.
Sen kom madde över, vi tittade på film och åt glass. Det är så liviet ska se ut, glass i stora lass ! Måste försöka städa till det lite här hemma nu. Det är helt sjukt vad jag har stökat ner på bara en dag.

+ för dagen - Det var trevligt att träffa mamma och bli bjuden på fika, tack en en gång :), köpte en jättesöt vattenflaska och hämtade ut ett paket, inte nog med att jag promenerade lite idag, jag tränade faktist framför tv:n i 30 min med. + att jag hämtade ut mina glasögon idag, ska bli skönt att kunna läsa utan huvudvärk.

- för dagen -  Har varit vaken sen strax innan 4, känner mig ganska yr pga det. Har ätit sjuka mängder glass idag känns det som. (och så är det nog också)+ att jag ska spara av dem tills daniel kommit hem så han får en chans att äta av dem. Det är tråkigt att se hur jag har stökat till på en dag så det får hamna på min minuslista för dagen.


Imogron: Får vi se, vaknar jag tidigt så ska jag iväg till badhuset och simma en sväng, men bara om jag vaknar tidigt för jag ska försöka sova ut. Och isånnafall om jag hinner så ska jag följa med mamma när hon ska göra sin synundersökning. Sen så ska jag träffa kim antagligen under dagen hoppas jag på, eftersom jag och madde har planerat att träna mot kvällningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0