lördag morgon

vaknade för ett litet tag sedan, idag så fyller ana år ! Grattis till henne ! Måste försöka ta mig ner på stan så att jag kan köpa hennes present. Jag hoppas daniel följer med, vill ju inte gå i det här snövädret.
Sen tänkte jag väll titta förbi ana en snabbis så att hon kan få sin present.
Men jag och daniel måste hem med så vi kan baka två tårtor, eller det är han som ska göra det, jag ska bara vara lite asistent och vispa lite grädde.Jag undrar hur det här kommer sluta. Bara innehållet gör mig lite nervös.
mango/hallon och jordgubbssylt. Skrämmer det inte dig ?
Men nu ska jag krypa tillbaka t ill daniel och sen upp och äta  lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0