Min dag

+ för denna dag - var trevligt att vara med mamma på stan och att hjälpa henne att välja glasögon, självklart även fikat med henne, Tack. Sen var det ju självklart trevligt att träffa kim, det var kanske tusen år sedan sist. Det blev en fika där med, tack. Rgrntligen borde jag älta mig i alla onyttigheter men jag väljer att fokusera på den sociala biten vilket var toppen ! Madde kom förbi och tränade med mej på kvälle, det var verkligen ett plus !! vi var väldigt duktig ! så visst förtjänade vi väll lite glass efteråt ??

- för dagen - sjukt trött, fick inte chansen att sova ut i dag vilket jag hade hoppats på, var heller inte iväg och simmade vilket är en besvikelse såhär i efterhand. Vart väldigt mycket onödigt som jag stoppade i mig, det vil säga allt sött och sphagettin med överdrivet mycket ost. Jag älskar ost, men tillochmed för mig blev det för mycket. Istället för att städa idag så känns det bara som jag drivit fram ännumera som inte hör hemma på dem ställen allt hamnat. Men jag ska ta tag i det imorgon.

Nu ska jag gå och duscha sen hoppa i säng. Imorgon ringer ni inte mig ! JAG SKA SOVA UT ! Natti :)


Kommentarer
Postat av: mamma

sov gott gumman, det är du väl värd.

2009-02-25 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0