morgonen

Mamma kom hit redan strax efter sju, så vi åt en glass och drack lite te. Sen hittade mamma datorn och helt plötsligt så var det jag som blev mamma haha :P
Men nu har vi vart ner på stan, först hennes bankärende, vidare till hennes apoteks ärende. Sen hämtade jag mina glasögon som jag själv tycker är väldigt fina. Grön/svart/vita bågar. Svårt att matcha med kläder haha !
Det blev en fika sen, för min del så vart det en sockerbulle och en cola-light. Tack mamma för fikat !
Hittade en jättesöt liten vatten flaska med som passar min sportbag perfekt, Nike. jag blev tvungen att lägga ut månadens sista sparade pengar på det. Inget mer snusa för min del den här veckan när min oöppnade dosa har tagit slut.Blev medlem på team sportia direkt där jag köpte den. Lika bra tänkte jag med tanke på att jag ska börja träna, hoppas jag.
På vägen hem från stan så hämtade jag ut ett paket från h&m, en svart/guld randig bikini, jättefin är den ! Det tycker jag ju mest för att det är så mycket guld på, en stor röd väska, perfekt till sommaren.
Och ett par turkosa shorts som jag tänkte att skulle peppa mig att börja träna, jag tror det kommer att funka.

Så nu sitter jag här hemma igen, mamma har gått hem till sig. Men jag vill passa på att tacka henne för en jätte trevlig förmiddag ! Tack

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för en trevlig förmiddag. skulle vara roligt om du hängde med mig imorgon, alltid roligt med smakråd när man ska handla något, och jag ska ju som sagt välja två bågar imorgon. du kan väl slå en signal eller maila om du vill hänga med. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-23 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0