natti natti

Snart är det dags för mig att krypa i säng. Har varit trött och sliten mest hela dagen. Men så går det när helgerna är så korta. Man hinner aldrig vila ut sig som man borde om vill.

 Det var trevligt att träffa alex och prata lite, fast eftersom vi var uteså blev det ganska kallt, fort.

Imorgon ska jag upp tidigt så att jag kan dra iväg och simma. Får väll se hur länge man orkar.. Hoppas att jag är piggare imorgon bara.Måste ju komma iform till sommaren, haha lycka till till mig :)

+för dagen:
Gick bra på teatern idag, och jag var med på den muntliga redovisningen (vilket jag fått rester på under hela gymnasietiden eftersom jag alltid råkar vara borta just då, så grattis till mig att jag slutförde det).
Det var som sagt trevligt att träffa alex och höra hur allt var med henne :)

-för dagen:
jobbigt att daniel är borta och jobbar, men jag börjar bli van med det nu.. han har ju som sagt jobbat borta på veckorna ett bra tag nu.
Känner mig sliten och vill bara sova flera veckor i sträck, men det tillåts inte .. FAN VA SKÖNT DET SKA BLI MED EN VECKAS LOV!


men nu är det nog natti för min del så, NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0