Smickrad

Vaknade för bara ett litet tag sedan vaknade sent idag. Men tyvär så betyder ju inte det att jag har sovit längre. Idag så ska jag diska, duscha, ev träna. Sen så kommer ju daniel hem idag med, dit längtar jag ! Han har ju fyllt år, och jag har inte fått fira honom. Min egen pojkvän.
Han kommer hem någon gång på eftermiddagen tror jag. Och då ska han få öppna paket.

Känner mig föresten lite smickrad, igår fick jag nämligen reda på att det finns en person där ute som läser min blogg för att lära sig och förstå det svenska språket. Jag blev väldigt smickrad. Det är väll alltid trevligt att få höra av någon att man gör något bra för någon annan. Så därför, eftersom jag vet att han läser så tänkte jag hälsa till just honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0