snuvig start på dagen

Agh! Ni vet hur det känns när man inte kan svälja ordentligt? Jag har så på hela vänstra sidan i halsen. Okej, kanske inte var skolan som hade slitit ut mig, för inte blir jag väll på riktigt förkyld av det.?
Men snart så ska jag iaf iväg till badhuset och ta mig en simtur. Jag vet att det inte är så smart just nu, men jag blir inte fit av att sitta hemma.
Ska försöka att orka simma 30 min iaf, det är ju ett mål som går att hålla.
Tar med mig frukost eftersom träningen är som effektivast innan den.


resten av dagen kommer att gå åt till att ha teater, datorkunskap (hoppas jag för mina resters skull), och sen så har jag ett litet ärende.Ska försöka att bara ta det lugnt efter det. Så att jag blir frisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0