vandrar

Idag känns det som att jag inte har gjort annat än att gått omkring med mamma. Mina ben har börjat svika mig nu känner jag. Först så tog vi en sväng med stan som riktlinje, för att fixa med lite grejjer som är onödigt att tala om nu eftersom vi inte vet hur det blir :) Men iaf så var det väll en 4-5 km.
men det var iaf en rejäl vandring. Sen följde jag med hem till henne och började plugga. Har gjort en hel del uppgifter till skolan känns det som.
Men vandringen var inte klar där, utan vi gick en sväng till ca 4 km.. och snart ska gå hem och pussa på daniel.
Men när vi kom hem från andra promenaden, vilket är nu så har jag pluggat lite till. Känns inte riktigt som jag har allt för många rester nu. Skönt. Men jag måste fortsätta :)
Men för dagen så tror jag att jag är klar.

Har fortfarande inte fått internet, men vilken dag som helst och förhoppningsvis imorgon så är det klart ! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

tack gumman för en bra dag. det är alltid lika roligt att tillbringa en dag med dig och snart så hoppas jag verkligen att vi kan sticka en sväng till valbo- bara du och jag.. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå!

2009-02-12 @ 18:01:32
Postat av: Annelie

det sket sig :'(

2009-02-12 @ 20:11:15
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0