allt för länge mellan gångerna..

ni förstår inte hur tomt det är utan en dator hemma, just nu sitter jag hemma hos min pappa.
Har precis skaffat simkort så att jag kan börja simma om dagarna.. självklart när jag kom ut i simhallen i min lite för lilla bikini :S så är simbassängen avstängd.. muttrande gick jag in i bastun och satt för mig själv.

i helgen har jag vart effektiv tycker jag själv, eller rättare sagt jag och mamma. Har pluggat väldigt stor del av helgen känns det som.. och det tillhör inte vanligheten men jag hoppas att det kommer att göra det :)


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för en jättetrevlig lördag, om du har några fler "bra" rester så kan vi kanske fixa dom tillsammans oxå. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-01-12 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0