känns som en evig väntan..

sitter i skolan nu, har precis varit och ätit. inte allt för god mat men det gick ner.. mest pga av den goda maten jag åt igår. jag var nämligen iväg med ana och åt på bolaget då, det var riktigt trevligt.
senare på kvällen så träffade jag madde, tyvärr så blev det ingen träning, men vi hade det trevligt ändå..

Ska fixa med lite skolarbeten nu, bokrecensioner som ska in osv. Har läst otroligt mycket böcker nu känns det som, brukar aldrig läsa men nu har jag läst några böcker på lika många dagar.

Jag börjar inte fören kl 15.05 så det är ju ett tag kvar. Hatar mitt nya schema, det ger så lite tid till att vara hemma. Flera onödiga hål istället, känns så onödigt att schemat är mer anpassat för lärarna än eleverna..men det är väll typiskt antar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0