skolan

just nu så sitter jag i skolan, jag har foto A.
Lite drygt och tråkigt..
Är ganska irreterad idag eftersom det fortfarande inte går att simma på badhuset pga att det där jävl strömavbrottet igår..
Jag som hae gått upp tidigt bara för att känna mig lite duktig.

slutar skolan sent idag men efter det blir det brottarträning med madde :) det ska bli skoj nu när den har börjat igen..

Kan passa på att skriva om imorgon med eftersom jag antagligen inte kommer ha tillgång till en dator senare,(typiskt att man inte ska ha nån) jag ska iaf till mamma imorgon efter skolan, blir väll lite te och kanske plugga igen eller va säger du mamma ;)? sen så måste vi gå upp till skolan med eftersom jag ska sätta upp lite reklam för linjen jag går där :P

nu ska jag fortsätta med det jag jobbar med...- NADA

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för besöket. ser fram emot nästa gång som du kommer och hälsar på och när vi kan sitta och dricka lite te och surra. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejåd!

2009-01-15 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0