1 natt kvar

nu har jag bara (ja nu kan man säga bara) 1 natt kvar att dela ut morgontidningar. det känns väldigt skönt att veta det.
och om en vecka så åker jag iväg till Tunisien. det börjar kännas bra :)

inatt: jag hae bett daniel att smyga när han kom hem eftersom han skulle komma sent (kom vid 00.20), hörde först dörren låsas upp, visst det kan han inte göra något åt, sen hördes två dunkar, han hade nu sparkat av sig skorna. gick in till köket satta på knanen på full sprut(skulle antagligen blanda saft), gick sedan in på toan (vattenkranen i köket fortfarande på) spolade(tvättade inte händerna:P) gick in i köket, öppnade kylskåpet och upptäckte att han hade cola, drack colan. stängde av kranen,gick in på toan och satt på den kranen för att borsta täderna.. gick sedan in i sovrummet, slängde av sig kläderna och drog åt sig täcket..
Måste erkänna, låg och morrade där ett tag, tills det blev FÖR mycket, då kunna jag inget annat än att fnissa.. hmm men jag gjorde det i smyg, fnissandet alltså..

Idag så ska jag iaf till axmarby och träffa släkten. det ska bli trevligt :) uppdaterar mer om det sen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja du jag vet inte om jag bara skulle ha fnissat för mig själv. puss puss

2009-07-18 @ 07:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0