1½ timme

1½ timme kvar..
sen sitter jag i en bil påväg ner till arlanda.
på morgontimmarna sitter jag i en flygstol och tittar ner mot marken.
på morgonen checkar jag in på hotellet, då är jag framme i tunisien.

förväntningarna ? det kan bara bli bättre ?

idag.. har jag haft en trevlig dag. Väldigt uppskattad från min sida.
eller a dagen började lite trökigt med att badhuset var stäng. hmm hade ingen kunnat tala om det för alex och mig? :P aja vi fick en trevlig pratstund. behövligt.
så jag åkte hem igen efter ett tag..
efter det blev det glass :D

hem igen, köpa godis (jepp godis ska med, vet fortfarande inte om jag kommer äta av det... har ju hållt mig hela året, tänk om jag kommer hem utan tänder...aj...)
typ packat klart det sista, lite kvar än :P

sen åkte jag till min lillebror, trevligt. för hans del så var det party för kvällen som gällde. hoppas lillebror tar det lungt nu ;P alltid bra att hoppas iaf, den lilla rackaren.

sen blev det en promenad med daniel och kim.
daniel gav mig lite av hans pigment. tack tack. så nu ska jag komma hem och vara neger har jag tänkt. om inte annat ?. ja ,en då säljer jag mig själv för ett par kameler och stannar kvar tills jag har blivit neger.

Viktigt att komma ihåg i tunisien:
* skicka vykort till familjen
* Titta efter en ronaldo tröja ;) - jepp jepp
* SOLA och BADA

men nu ska jag snart hoppa in i duschen. sen packa det sista.

ses om en vecka ! pusssssss !!!!


Kommentarer
Postat av: sara

ha de skit bra där borta nu! och lova att komma hem som neger! när du kommer hem lär du komma hem och se min lägenhet också! ;);)

2009-07-27 @ 14:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0