fredag

har jobbat, nu har jag två nätter kvar. Känns bra att veta att jag om ett par dagar kommer få sova ut !

Idag kanske jag ska träffa charlotte en sväng. Annars har jag inte så mycket planer. Daniel ska åka på begravning.
Slipper det bli mer tjafs här hemma iaf.
Orkar inte med när han blir svartsjuk, speciellt eftersom han blir det av ingenting. Skulle han få bestämma skulle jag väll sitta framför tv:n hela dagarna.? menmen det löser sig tillslut, som alltid?

skitsamma ! nu ska jag vara glad :) det är ju faktist otroligt vad vissa människor kan göra en glad på riktigt :)

aja verkar inte som att jag har något vettigt att komma med, så jag ska nog gå och sova lite. allt blir bättre när man drömmer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0