fredag

ja va ska man säga om igår..
ska försöka.

låg en död fågel på balkongen, inte okej....


var till af en sväng, hämtade ut ett paket från h&m, en tröja, en sjal och ett par ballerinaskor..

Åt lunch med daniel, hans lillebror hans pappa och hans famor, jag gillar verkligen hans pappa och farmor.

Åkte hem till mamma och satt och prata en massa! :) mamma finns alltid där när man behöver prata ! tack mamma.
+ att jag fick gosa med min älskade ziggy :D


åkte till gävle med daniel, tommi och stefan för att äta.. vi fick vänta i över en timme..
 
tur att det var värt det ..

när jag kom hem blev det kubb :) det var roligt.

och efter det ska vi inte ens tala om.. va säger man.. finito ? ja jag vet inte ja. tror att det blev så. jag har en konstig vecka framför mig..





Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för besöket, du är alltid välkommen och hälsa på- det vet du. ziggy tycker oxå det. minst sagt chockad över de sista raderna i dagens inlägg, vill veta mera om detta och om det betyder det jag tror. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

förresten TREVLIG RESA. blunda och njut när du lyfter det är en otroligt skön känsla.. puss puss

2009-07-25 @ 13:04:36
Postat av: Fia

hihi det ska jag göra, blunda och njuta.



ja jag tror också att du kan ha tolkat dem sista raderna ganska så rätt iaf. men jag vet inte i nuläget.

nu ska det börja om som vanligt... alltid samma visa.

2009-07-25 @ 14:19:58
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0