fredag

Äntligen hemma från jobbet. Tidigt blev det också, men jag börjar nog hellre tidigare och slutar vid fem. Så värt det ! Hatar att komma hem när klockan blivit sex.
Ska snart hoppa in i duschen, sorry mamma.. det blir inge gymma för min del idag. Har inte energi till det.

idag så ska jag ta en spruta så jag kan åka iväg utomlands, känns inge bra alls. hatar sprutor så otroligt mycket ! Och ikväll så ska jag iväg till maddes avskeds fest, kommer bara kunna vara där en liten stund eftersom jag ska upp jättetidigt. Tråkigt !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. visst saknade jag dig på gymmet men jag har full förståelse för att du inte orkar, så du behöver inte be om ursäkt. ge madde en stor kram och ett lycka till från mig oxå. sköt om dig och ha det så bra, vi kanske ses på gymmet på måndag kl.10 istället. puss och kram älskar dig hejdå:)

2009-07-03 @ 08:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0