Madde

Varje tisdag så kommer jag att skriva om madde framöver.
Madde min underba flicka som har blivit stor och flyttat till england för ett år framöver.

Saknar henne, idag skulle vart våran dag. Antar att det egentligen fortfarande är det, förutom att vi inte kan träffa varandra. Men jag skänker extra mycket tankar till henne på tisdagar, eftersom det är hennes och min dag.

Vet ni föresten vad hon har hittat i England !!?? SVAMPBOB STÖVLAR!!! Om hon åker dit igen så måste jag ge henne pengar så hon kan köpa och skicka över dem hit. Samma sak gäller om hon ska in på new look, som har en massa svampbob ! Hon måste också ha ett par såna stövlar ;)
Jag är hennes svampbob och hon är min patrick !

Jag älskar henne, min flicka !


Kommentarer
Postat av: Madde

ååh :) Jag ska köpa svampbobstövlar ! vem vet vad du får när du fyller år ;) haha

2009-07-16 @ 20:58:57
Postat av: MikaelaG :)

Just de, det är ju du som älskar SvampBob :) Då tycker jag att du ska komma in en sväng på Bokia, vi har fått in massa block och grejer med han på :D

2009-07-17 @ 19:19:46
URL: http://mikaelagranstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja då är det bara att sätta sig tillrätta varje tisdag då. puss puss

2009-07-18 @ 07:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0