madde !

det var tisdag igår. Men jag hade alldeles för mycket på min hjärna för att blogga.
Så jag har nu tvingats skjuta upp att skriva om madde.
Tills idag.
Madde är borta i England jag saknar henne. men samtidigt är jag posetivt avundsjuk. Det är sjukt coolt det hon gör. Att våga ge sig iväg sådär.
Jag skulle också önska att jag vågade.
Madde = cool ! :D

Vet inte riktigt vad jag kan skriva om henne eftersom det finns så mycket. Så jag ska försöka att skriva något minne jag har med henne varje gång. om jag lyckas komma fram till bara en åt gången.

Madde, jag kommer ihåg när vi skickade iväg ett brev till en tjej. Det var inte ett snällt brev. Men vi var så arga på henne. och vi tyckte att vi hade rätt till vår sak. Du var snabb att be om ursäkt. men jag var tjurskalligare av mig på den tiden, och hade väldigt svårt att be den där tjejen om ursäkt. Mest pga av skam skulle jag tro.?
Men sen blev alla 3 vänner igen :)
kan ju förövrigt lägga till att vi fortfarande gick i typ 3:an för er andra, vilket innebär att vi var väldigt små.
Men det är ett minne jag har, värst va ungar kan va elaka när man är två..tur för oss att vi är snälla nu :)


Kommentarer
Postat av: Madde

haha det hade jag nästan glömt bort ! va elaka vi var då egentligen.. haha.. hoppas du har det bra ! saknar dig massor!

2009-07-22 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0