Måndag

Har kommit hem från jobbet. Daniel kom och pussade mig hej då. För nu har även han åkt iväg till sitt jobb, ses på torsdag igen babe !
Känner mig sjukt sliten.. men kan inte riktigt sova.

Kanske ska träffa sara idag, eller jag hoppas iaf att hon kan:) vi har inte träffats på ett bra tag. så nu tycker vi att det är dags. Va skulle inte sitta bra en dag som denna att bara ha en mysdag med en massa gott ? titta på film och prata ? kanske borde försöka hitta tvättid med. ??

Blir inge gymma för min del idag, jag tror att mamma är förstående. Det är ju inget slappt kontorsjobb jag har. Även om man kunna önska det.


I miss the sunshine in my face !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0