mobil

när jag trampade runt på jobbet idag så hittade jag en mobil på västerled. En riktigt snygg sony ericsson som jag mer än gärna skulle vilja äga själv ! men duktiga jag har skickat iväg ett medelande till personens mamma och sagt att jag hittat den. För tidigt att ringa tänkte jag.
Och får jag inte tag på henne så får jag ta mig till polisen, men tror att dem har stäng på helgen ?

Har iaf varit in i duschen nu det är skönt.. ska snart läsa dagens tidningar (en av fördelarna med jobbet) ta ett glas cola och en bulle. Fint det !
 *
Igår va jag som sagt på bio, Ice age 3. så otroligt bra ! men det är ju alla dem 3 filmerna. Hoppas att det kommer flera ! Skulle lätt se om den på bio igen. (5/5 enligt mig !)

*
sen så var jag på maddes avskedsfest, men jag var bara där ett par timmar eftersom jag var tvungen att åka hem och sova. Lite tråkigt ! men jag kommer träffa henne igen innan hon åker iväg. det måste jag hinna ! min lilla madde ska åka iväg. När jag tänker tanken blir det alldeles tomt i mig. ska jag missta henne ? Men samtidigt så tror jag att det är bra för henne att komma bort plus att det kommer bli en super bra erfarenhet !

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, det var en som hade det, som jag inte vill ska komma inte. Skrev det nya lösenordet på e-postadressen. =) Skriv på min blogg så jag vet att du fått det nya. =)

2009-07-04 @ 11:39:39
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: SHEERBLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.

Du får jättegärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-07-04 @ 11:52:39
URL: http://www.sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0