om gårdagen

igår så kan man säga att jag gjorde absolut ingenting tills det att klockan var vid fem.
Jag satt bara hemma med daniel. Planen var också att robin skulle sova här.
Det vart ändrat, daniel vart tvungen att åka till härnösand för att hjälpa sin pappa.
Jag åkte till parkbadet med patrik oca alexandra för att simma :) ärligt talat så blev det mera lek :P

alexandra kom hem till mig efter badhuset och vi satt och prata en massa skit. trevligt trevligt.
Men sen när hon skulle hem så mötte jag upp linn på donken så att vi kunna skräpa ner våra magar.
Linn följde med hem och vi satt och prata en massa skit fram tills efter midnatt.
så dagen avslutades ändå ganska bra :)


Jag och alex :)


Linn och jag :)
Men nu så ska jag cykla iväg och gymma med mamma, trött är jag. Men det ska gå bra. det som oroar mig är att jag inte har batteri på min mp3 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0