onödigt inlägg

har egentligen ingenting att skriva nu känner jag,
ska iväg och simma halv tio medans mamma intar gymmet. Regnar ute gör det. inte allt för glatt det inte.
myggbetten kliar över hela mig, speciellt mitt gigantiska myggbett jag fått på fingret.
Det hela har blivit så mycket jobbigare sen jag blev alergisk mot  dem jävla myggen !

Inte ens en vecka kvar tills jag åker. Mina nerver börjar krypa fram, sakta men säkert ..
haha det jag längtar mest till är att jag har sagt att jag ska äta godis under resan, mmm vattnas i munnen G-O-D-I-S!!!
men sen när jag kommer hem igen så är det stopp igen :)

i veckan så ska jag träffa lite vänner (massor om jag hinner), träna, (städa/tvätta), måste även hem till pappa och fixa med lite musik. Men det är bara höra av sig om man vill ha en liten del av fia :D hihi, och för att inte glömma bort, jag ska ju packa också.. inte bara min väska.. daniels med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0