Onsdagen

Ja nu ska jag sitta här och sammanfatta min onsdag..
dagen började med att jag drog iväg och gymmade med min mamma, lika trevligt som vanligt. Och bättre träningspartner vet jag inte om man kan ha ? ! :D

efter det så var dagen ganska seg ett bra tag tills jag drog iväg och badade (OBS. jag låg på stranden och försökte sola i skuggan bara) med kalle,martin och ana. trevligt trevligt vi var inte där en så lång stund eftersom dem skulle hinna till bolaget.

När jag kom hem så beslutade sig kim för att hon gärna följde med mig till badhuset för att simma :) men inte kan man simma på sin födelsedag inte, så vi badade en massa bara. det var jättetrevligt. lite svårt att fatta att min lilla kim har fyllt arton idag ! (ska köpa present åt henne när jag är i tunisien ! )

väntar på daniel.
han kommer hem i natt..

Tvättid och spruta imorgon. viktigt att komma ihåg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0