snart är fia sjuk

Kom hem från jobbet för en stund sedan.. Inge vidare mysigt väder i dag heller. Men betydligt bättre än regnet igår.. 

Så här torr lyckades jag vara när jag kom hem.. ganska så torr ändå?


Men det dom är posetivt med jobbet är att jag får träning varje dag, Mycket träning !
Och det börjar även visa reslutat på magen min.. Ska bli så roligt när jobbet är över då jag kommer ha mer energi till gymmet. Då ska jag träna mycket mage/rygg. Vill ha tillbaka min mage från tiden då jag brottades ! Men man kan ju nästan nästan se två rutor iaf :P

By the way...Fick reda på idag att en på jobbet har en lite crush på mig. Haha !!


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman lider med dig när du ska behöva vara ute i regnet, men jag vet ett botemedel, skaffa ett regnställ det är guld värt. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå:)

2009-07-09 @ 09:19:34
Postat av: Fia

tro mig mamma, jag önskar jag hade både stövlar och regnställ!!!!

2009-07-09 @ 10:14:40
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0