Söndag

Idag/inatt så var jag iväg och jobbade, var otroligt trött eftersom jag inte fick sova. Halv ett vaknade jag av att daniel kom och la sig. Vid ett så ringde hans telefon, då kände jag hur dagen bara skulle bli ren sörja.
Kom knappt upp ur sängen när det var dags för mig att dra iväg, hade betydligt hellre fått ett skott i nacken än att sätta mig på cykeln och trampa. Vet att jag råkade göra några fel.. hoppas att det inte gör något.

När jag kom hem sov jag lite, var sur på daniel men beslutade att jag inte kunna vara det hela dagen, så vi åkte in till cirty gross och handlade. Jag var i stort behov av vanilla coke. Älskar att det årminstone finns en butik som har den. Affärernas största misstag när dem tog bort den för ett antal år sedan tycker jag.

Vi hittade även resväskor så nu är det klart med, daniel som är så manlig valde en svart. Och jag en ROSA :)

åkte hem och lagade mat, potatisgratäng med sjömansbiffar..
gott,gott,mätt,mätt....

Nu har det varit lite tvtittande och snart så är det dags för sängen. Hoppas bara att jag hinner sova något i kväll. Vill inte ligga vaken igen !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. hoppas att allt är bra med dig idag, trots sömnbristen du lider av. snyggt med rosa resväska. sov gott inatt. om du vill, kan, orkar eller har lust så ses vi på gymmet klockan 10 imorgon. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå!

2009-07-05 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0