Sov över !

Japp idag hände det som så sällan händer mig. Jag sov över.
Eftersom jag alltid är så "duktig" med att kliva upp när klockan ringer så snosar jag ALDRIG!
det kanske hade vart bra idag eftersom jag vaknade kl 02.28
men det gick bra ändå. är klar nu och har vart det ett tag :)

Igår så åkte jag go kart med daniel,tommi och källa det var trevligt. Jag körde bara ett heat medans dem körde 3 stycken. Men va kan man säga, jag kom ju tvåa ;) hihi den enda som slog mig var daniel, jag skulle på att han har körkort. Lättast så.


Bil nr 2 är min :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. sova över ja du det händer nog alla så småningom. puss puss

2009-07-18 @ 07:34:35
Postat av: mamma

hejsan, gumman. skitbra jobbat "go girl" puss puss

2009-07-18 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0