dåligt med uppdatering

Har varit dåligt med uppdatering, men jag har mest bara känt mig förvirrad sen i onsdags. Varför vet jag. men samtidigt inte. Så jag har varit lite för kluven för att skriva.

Men studentveckan han varit helt underbar, och studenten har varit helt perfekt. Eller, vissa saker kunna varit bättre. Men jag hade det underbart sjukt kul med klassen !
Klassen sjöng en liten sång på "kullen", vi ägde dem andra !
"Vi är Estamu3, vi är bättre än er åhhhh
E-S-T-A-M-U-3, vi är bättre än er åhhhh
Vi har inget kvar, slut på hammars dar åhhåhh
När vi studenten tar går vi med rumpan bar, si on boon goon goon
Och det finns ingen som Estamu3 åhhhhhh !"

Okej, 3 är inte med på denna bild hon står och gör sig redo, men ES TA MU är :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja det var fina trosor ni hade, dom gjorde succe tror jag nog. vi hade ju lite tur med vädret iallfall. Nu börjar vuxenlivet för er alla, ni kommer att lyckas med det ni tar er för. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-06-15 @ 10:21:41
Postat av: monica

jätte fin sång juh..

2009-06-16 @ 03:32:23
Postat av: loiiiis

SÅ JÄVLA FINA STJÄRTAAAAAR

2009-06-20 @ 15:06:38
Postat av: Fia & Ella

Vill du veta vad vi tycker om just din blogg? Klart du vill! Läs här: http://nutcream.blogg.se/2009/june/blogg-ar-botten-vi-ar-toppen.html :)

2009-06-20 @ 15:13:16
URL: http://nutcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0