Första doppet

Igår tog jag mitt första dopp för iår. Jag vet, jag vet otroligt sent. men bättre sent än aldrig eller ?
Det var riktigt skönt när man väl hade kommit i och badat ett tag.
mm jag vill bada igen, det är så mysigt och man blir ju sådär härligt slut i hela kroppen :)



På vägen hem så svängde vi även förbi den nya arenan för att kolla in lite. Inte en kotte där. Känndes skumt. Och jag måste ju även säga det att jag lände mig som en riktig turist där inne, fattaer inte riktigt varför. menmen.
stort var det iaf.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Var har du köpt klänningen? Jag vill oxå hitta en liknande =) Allt bra med dig annars? pusspuss

2009-06-24 @ 18:23:26
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0