jobb

idag har jag varit till skolan, vi hade lite utvädering av våra gymnasieår, det var pretty trevligt :)
sen tog jag mig en promenad till dagens möte med Morgondistrubition som jag ska jobba för tre veckor i sommar.
Först med tre provdagar :)

Bye the way så kom mamma hit imorse, vi drack te och åt lite frukost. Det var trevligt. Tycker att hon alltid ska komma över och äta frukost med mig !

Har precis kommit hem, lite slapp, lite slö. Ska snart höra med malin när hon och louise kommer över ikväll, det är ju trots allt studentveckan !! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. det var trevligt med gemensam frukost, det måste vi göra om fler gånger. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-06-09 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0