lista

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
nej, mycket hellre tungan
2. Vara seriös än rolig ? - Ja i dem flesta samanhangen så tror jag det
3. dricka röd eller grön mjölk ? - vit :P ne jag dricker helst mjölk ut blåförpackning
4. brinna upp eller drunkna ? - Drunkna tror jag, men fan inget av dem lät så mysigt
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? Föräldrar, jag älskar min mamma, och älskar när vi umgås tillsammans :D

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Ja det är jag, är väll ingen hemlighet att jag har Daniel ;)
2. sol eller måne ? - Sol
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - Höger
5. solit eller regn ? - Soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass med krossad choklad

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
0813
2. fullständiga namn ? - Sofia Margareta HedQuist
3. Vart vill du bo ? - I en fin trea i centrala Linköping
 4. hur många barn vill du ha ?- en dotter och en son
5. vill du gifta dig ? - Ja det vill jag
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar
7. har du ätit sushi ? - Ja, och det är mums
8. lyssnar du på nu ? - flo rida - roots, tjatar ut den låten som fan :P
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2 stycken tror jag
10. humör ? - kanske inget humör, men jag är trött

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
nej, daniel är på jobbet :(
2. sjungit ? - jamen självklart !
3. blivit kramad ? - ja
4. känt dig fånig ? - säkert
5. saknat någon ? - Det gör jag hela tiden
6. dansat galet ? - hör till min vardag
7. klippt håret ? - nej, men jag vill innan studenten !!! men jag har inte råd med det :(
8. gråtit ? - nej
9. ljugit ? - ne det kan jag inte minnas
10. blivit kysst ? - nej, som sagt är han på jobbet

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
Ja det har jag blkivit
2. har du en hund ? - Nej men jag skulle gärna vilja ha en när det finns mer tid för det, en Tollare vill jag ha då
3. sover du helst sj eller med någon ? - själv, somnar lättare då
4. tror du på spöken ? - Ja det gör jag, men jag vet inte om jag gillar att benämna med ordet spöke. tycker det låter så fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0