Lördag

Har inte blivit så mycket skriva för min del. Mest för att jag känner att jag inte har haft tid.  Började ju jobba igår natt. så nu har jag bara 22/24 dagar kvar.Kanske värt att nämnas att det är varje dag, alltså 7 dagar i veckan. ganska slitigt.

Har inte lyckats ställe om dygnet ännu men det kommer nog, för det här ska jag klara galant !
Igår var jag in till ockelbomarknaden. kommer antagligen bilder till veckan på vad jag hittade där. Har även vart in till valbo och firat min 3-års dag med daniel. Som sagt det har hänt en hel del, och egentligen känner jag att jag bara borde sova, men det kommer väll..?

Nu ska jag se om det blir nå bada för min del innan jag går och lägger mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0