lördag

Igår så var jag iväg med madde och kajsa och tittade på dem som skulle iväg på balen, gud vilka fina klänningar en del hade! vart helt galet kär i en rosa klänning som jag såg ! en sån fast i gräddvit skulle jag vilja ha när jag gifter mig ;) den var jättefin, axelbandslös och mycket som händer i den, fast ändå stilren.. ja sen var det ju så att jag inte är nå bra på att förklara.

idag så måste jag fixa tvättid. måste verkligen tvätta nu idag eller imorgon. Studenten börjar äen den krypa riktigt nära nu. och det är inte mycket kvar i skolan. tror jag har två lektioner till, studentmiddag och fixa studentskylten kvar. sen på fredag så smäller det !
Längtar så mycket efter denna lilla dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0