Onsdag

Idag, vaknade upp.. inte så pigg.
regnet bara öser ner och det ska bli regn även på fredag, inge trevligt
ingen rolig start på denna dag, det suger rejält !
Har lite att göra idag
*gå till skolan för en hej då lektion
*har en liten stan runda jag måste gå och se om jag hittar det jag söker, ec ett araply att ha till studenten
*tid på belissima för plockning av bryn, och färgning av bryn och fransar, spännande
*träffa klassen, eller iaf vissa. det vill säga dem som vill :)
*Måste försöka hinna med att träffa alex
*ev. träffa madde
*och städa lite

Att jag ska ta mig till skolan idag är ganska deprimerande. Hade det här varit förra året så hade jag stannat hemma helt klart, finns inte ens ett alt. Men nu är det inte det, vilket betyder att jag kommer vara där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0