Söndag

Ingen bra start på morgonen idag inte. Fick besked jag verkligen inte vela ha. Så det verkar som att vissa planer som varit inte alls kommer att bli av. Det suger vill jag lova.
Men det är ju som det är nu, inegn idé att bråka om det.

Idag har jag iaf tvättid mellan 15-18. hinner tvätta lite då iaf, ingen idé att ta allt för då kommer det vara blött. ska tvätta igen imorgon eller så med så att allt är rent.
Men idag är det dags att rösta, europa-valet. Vet precis vilka jag ska lägga min röst på.

ska även hinna med att laga mat, fortsätta rensa garderoben och en massa annat :) så jag kommer ha en ganska slapp dag fast med mycket att göra. skönt tycker jag.


Jag och lovely sara, utgång i slick city, gävle (maj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0