Tisdag

klivit upp lite för tisigt känner jag.
somnade rätt så sent i natt. Louise och malin kom ju hit på kvällen runt tio. Vi satt och drack vin och pratade om allt och inget. Mest rätt så deep shit. Vi hade det trevligt, eller jag kanske ska tala för mig själv. Jag hadae väldigt trevligt och det tror jag tjejerna också hade. det var liksom mysigt att umgås några från klassen även om inte alla kunna eller vela.

Idag så är det en rätt så upptagen dag. mamma kommer hit nu på morgonen ! :D sen börjar jag klockan tio med att måla på våran skylt, pannkakor till lunch, samhällskunskap(får inte glömma att lämna inboken idag), sen tårtkalas i caféterian eftersom underbara hammargynasiet i sandviken läggs ner :( men det ska ju bli gott med tårta.

Mot kvällen så ska jag ut och äta med klassen och våran mentor det ska bli hur mysigt som helst. Sen så ska vi kanske sova på skolan. det är tydligen någt som vi får göra iår. Visst det är ju skolan, men visst låter det för underbart kul ändå.

Men ne nu har jag annat att göra, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0