1 mars 2009

DAGENS LÅT: Darin - see you at the club
DAGENS KLÄDSEL:  Jeans och t-shirt, enkelt och bra
DAGENS DUSCH:  I morse
DAGENS FRISYR:  uppsat i en liten toffs
DAGENS HÄNDELSE:  punka på bilen
DAGENS PLANER:   Hämta ut ett paket
DAGENS VILL HA:  Pengar
DAGENS DROG:  Mobilen
DAGENS SAKNAD: glädjen
DAGENS DUMMASTE:  att allt ska gå förbi mig
DAGENS FINASTE: att madde tog en promenad med mig
DAGENS KÖP:  Mina nya skor, dem är det finaste jag hållt i
DAGENS GODIS:  coca-cola
DAGENS HUMÖR:  Nedstämd..
DAGENS SJUKA:  Att han kan vara så blind och aldrig förstå vad som är det rätta
DAGENS KOMPLIMANG:  ingenting skulle jag tro, om inte madde sa nå snällt till mig ?
DAGENS KÄRLEK:  Där kommer det igen..skorna
DAGENS LYCKA: Men va fan, skorna
DAGENS AVSLUTANDE: Dagen började med att titta på vasaloppet, vilket jag tycker är riktigt roligt när dem startar och som bäst när första man kommer mot mål. Men innan vasan var över så körde daniel mig till enen eftersom jag skulle hämta ut ett paket. Dem öppnade dock elva så jag följde med honom och skjutsade han lillebror. Sen tillbaka hem till soffan för att se målgången och det andra av vasan. Sen tog madde och jag en promenad till enen där jag äntligen hämtade ut paketet med dem underbaraste skor som jag skådat ! eller iaf när dem väl sitter på fötterna. Lägger upp bild imorgon för den nyfikna.
När jag kom hem igen så hade daniel hämtat sin lillebror så dem satt hemma och spelade dataspel och smaskade sjukligt högt på dumle godisar, jag trodde verkligen att jag skulle avlida av allt smaskande. Sen körde daniel hem honom. Och var borta ett bra tag, tills han kom hem och talade om att han fixat så att Robin skulle följa med till Estland. Det kan man ju tycka vad man vill om.
Men vi åkte till ica så att han kunna handla lite mat och grejjer till jobbet. Själv köpte jag två böcker på rean, kan lägga ut dem imorgon med. Bilen  fick punka tror vi så daniel köpte sån där usel punkspray och vi körde runt en liten stund som man är tvungen göra. Sen hem för att äntligen få kissa, vilket jag görna hade gjort redan när vi åkte till ica. Jag hoppas verkligen att morgondagen blir bättre än den här. Men va kan man säga. Madde du förgyllde min dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0