2 mars 2009

DAGENS LÅT:  måns - hope and glory
DAGENS KLÄDSEL:  Slappis kläder - pyamas byxor och t-shirt
DAGENS DUSCH: morgonen
DAGENS FRISYR:  uppsatt, börjar bli till en vana eftersom mitt hår ser ut som det gör
DAGENS HÄNDELSE:  tog mig till bj, träffade mamma och madde kom förbi
DAGENS PLANER:  ta mig till bj
DAGENS VILL HA:  Kärlek och omsorg
DAGENS DROG:  sömn, jag lever på abstinensen
DAGENS SAKNAD:  lyckan
DAGENS DUMMASTE:  att allt är som det är just nu..
DAGENS FINASTE: Mamma kom förbi på en kopp te, det betyder så mycket för mig !
DAGENS KÖP:  lever fortfarande på skorna från igår
DAGENS GODIS:  drack upp colan som fanns kvar från helgen
DAGENS HUMÖR:  ja vad ska man säga..
DAGENS SJUKA:  mitt huvud
DAGENS KOMPLIMANG:  Har bara en massa posetivt att säga om henne
DAGENS KÄRLEK:  Mamma !!! :D
DAGENS LYCKA:  man kan inte ha svar på allt
DAGENS AVSLUTANDE: Tidig morgon som vanligt. Jobbigt. Orkade inte med. Gjorde det inte heller.Pratade med emma, hon var duktig stod där hemma i sin lägenhet och laga mat.
Tog mig till bj, hämtade lite post.. tog mig hem. mamma kom förbi. Drack te, lyssnade på musik och mamma spelade, så söt är hon när hon ber som en liten unge om lov att få spela lite, längesen jag hörde ett barn be om lov känns det som. Va är det för värld vi lever i.
Pratade med palle på eftermiddagen, hon har flyttat, jag tror det gör henne gott. madde kom på kvällen, vi tittade på tv och drack lättdryck. Hon har precis gått hem. Jag ska sova. Behöver det. Får se hur allt känns imorgon. Får se om jag orkar med. Varför ska det vara såhär.. jag har inte mått såhär på kanske 2-3 år. Jaja det går väll i perioder antar jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. hoppas du har sovit gott inatt för du behöver sova, jag tror du var lite övertrött igår. det är alltid lika roligt att träffa dig över en kopp te. om du orkar, vill och kan så är det bara att komma förbi när du känner för det. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-03 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0