28 Februari eftersom jag inte hann igår

DAGENS LÅT:  Dagens låt var bidraget i melodifestivalen Star pilots - higher
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, sjömans t-shirt
DAGENS DUSCH:  Skedde på morgonen utan daniel
DAGENS FRISYR:  Uppsatt  mestadels av dagen
DAGENS HÄNDELSE:  Oj det var välla llt folk som skulle fira daniel, och självklart att ana fyller år
DAGENS PLANER:  Gratta Daniel och att vara hemma ocg fira daniel med hans familj + melodifestivalen
DAGENS VILL HA:  Träningskläder, speciellt skor. Mamma kan jag inte få önska mig det när jag fyller ? ;)
DAGENS DROG:  Daniels tårta som blev supergod !
DAGENS SAKNAD:  Jag saknar mina systrar jättemycket !
DAGENS DUMMASTE:   En sexleksak som ana fick av hennes kompis, det såg ut som en mikrofon som det typ skulle kunnat vart en radio i duschen. Eller egentligen vad som helst utom en sexleksak. Vi va fövirrad.
DAGENS FINASTE:  Daniels söta farmor som alltid ska vara så trevlig
DAGENS KÖP:  Solglasögon till daniel från h&m och ett par hudfärgade string till mig som jag ska träna i
DAGENS GODIS:  Ja dagen var fylld med tårta och bullar så
DAGENS HUMÖR:  Varierande molnighet med uppehåll, men solen var uppe länge
DAGENS SJUKA:  Min dag har inte varit så sjuk så jag säger väll att Malena gick till final i melodifestivalen
DAGENS KOMPLIMANG: du är så goo du gullgumman sagt av daniels farmot som vanligt :)
DAGENS KÄRLEK: Kärleken mellan mig och fikat, ingen kan separera oss !
DAGENS LYCKA: Att jag tillslut tog mig till ana och fick fira henne en snabbis
DAGENS AVSLUTANDE: Vaknade ganska tidigt idag både jag och daniel. Så när systemet öppnade var vi i stort sätt redan där för att köpa anas present. Ett presentkort på systemet. Åkte hem till henne för att gratta henne på en gång. Men hon hade ju vart lite full dagen innan så gud vet vart hon var den förmiddagen när jag klev in i hennes lägenhet. Jag och daniel tog oss till valbo där jag handlade för min lilla värdecheck på 100:- plus lite småpengar. Enkel handling. Var mest  där för att jag skulle kolla läget på alla träningskläder. Shit jag fattar inte varför just träningskläder ska vara så dyrt !  När vi var hemma igen så började tårtbaket, jag vägrade hjälpa till eftersom jag visste att daniel skulle fixa det utan mig. vilket han också gjorde, dem blev superbra ! Hans familj kom över och det blev fullt här hemma. Vi satt och pratade och fikade. är det började bli kväller avtog dem en efter en. Sen var det bara vi kvar. Jag åkte iväg till ana och gav henne hennes present och grattade henne en liten snabbis. Innan daniel kom och plockade hem mig.Väl hemma igen blev det ännu mera tårta och lite cider för min del. För daniels del blev det två öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0