7 mars 2009

DAGENS MAT: Det har blivit en hel del fikabröd + ett par cider nu på kvällen
DAGENS TRÄNING: Ja det är ingen alls det, vilar upp mig inför veckan istället
DAGENS LÅT:  star pilotes - higher
DAGENS KLÄDSEL:  jeans och kortärmad skjorta med mina vita platta skor
DAGENS DUSCH:  på förmiddagen
DAGENS FRISYR:  uppsatt eftersom mitt hår ser förjävligt ut.
DAGENS HÄNDELSE:  Hem till mamma och fika lite med emma,johan mamma och mormor och morfar
DAGENS PLANER:  att träffa familjen
DAGENS VILL HA:  min tjugoårsdag så att jag får nyttja systembolaget mohahaha
DAGENS DROG:  alvedon/ipren jävla mensvärk att smyga sig på
DAGENS SAKNAD:  kärlek och lugn
DAGENS DUMMASTE:  hur han beter sig mot mig
DAGENS FINASTE: jättenöjd för mina presenter som jag fick av emma och johan
DAGENS KÖP:  jag har lämnat plånboken hemma idag
DAGENS GODIS:  cider
DAGENS HUMÖR:  mest deppig, men har verkligen haft mina ljusglimtar
DAGENS SJUKA:  mensvärk antar jag ?
DAGENS KOMPLIMANG:  vilka fina skor du har !
DAGENS KÄRLEK:  ziggy bubben då !
DAGENS LYCKA: att spendera lite tid med dem som faktist bryr sig om mig
DAGENS AVSLUTANDE: Vaknade tidigt idag, lite för tidigt. Menmen, satt vid datorn. åt frukost. Duschade. åkte iväg till pappa, men emma och johan var inte där. Lurad ! jag och daniel åkte till mamma litye senare där mormor och morfar, emma och johan var. Det var trevligt vi satt och fikade. En liten fin porslinsyta från mig dök upp eftersom jag inte alls var så glad när jag kom dit. men dem andras närvaro fick mig att må bra :) fick jättefina presenter av emma och johan ( ska lägga upp lite bilder imorgon) jag fick en skithäftih kopp där själva "örat" på muggen är en "diamant"ring med 2 karat guld. Så fick jag en hjärtformad jordgubbsklubba med 24karats guld inuti, häftigt !!! man kan tydligen äta den, men nje jag kan inte äta upp den söta vackra klubban. sen fick jag även 100:- presentort på systembolaget ! nice, bara några dagar kvar. på onsdag då jävlar !hihi ! + ett jättesött grattiskort ! självklart med en touch av guld.
Såhär på eftermiddagen/kvällen så har jag suttit här hemma med daniel och tommy. Och daniel blir bara mer och mer otrevlig mot mig. Så fort jag säger något så är det nått som är fel. Tror jag ska gå och sova nu så att dem kan sitta här och vara "killar". Fan va jag hatar det här ! Men om man bara tänker bort min underbara pojkvbän för en stund så har min dag faktist varit otroligt bra !  :) tack alla som gjorde det till en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack själv för att du är så underbar. om du vill prata så finns jag alltid här. sköt om dig och ha det så bra,vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-08 @ 09:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0