7 mars 2009

vaknade ovanligt tidigt idag, antar att jag har slut på goda drömmar. Vakande för lite mer än en timme sen. s jag försöker vara försiktig så att jag inte ska väcka daniel. för det skulle ju inte vara nå trevligt för honom.
Idag så ska vi försöka hitta en tvättid innan helgen är slut eftersom han behöver rena jobbarkläder och vi båda behöver rena underkläder, okej det krisar då inte än, men man vill inte behöva genomlida en sån tid heller.

Lite senare idag, eller tidig eftermiddag vid 14 tiden så ska jag gå med emma och johan hem till mamma. det ska bli trevligt. kanske att daniel följer med. Då kanske det inte bli att gå då kanske vi bilar den korta vägen dit. lat som man kan vara ibland.
Men det ska bli trevligt. Mormor och morfar ska också komma dit så det känns trevligt.

Kommentarer
Postat av: Annelie =)

Saknar dig Gumman. Du får komma hit snart och kolla min nya fina lägenhet =)

2009-03-07 @ 13:50:45
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för besöket idag. det är inte ofta som vi sitter så många runt mitt köksbord, men det var trevligt att ha alla samlade. jag tycker verkligen om att ha folk på besök, önskar såna gånger att man bodde större, så att alla verkligen fick plats. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2009-03-07 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0