9 mars

DAGENS MAT: Dagens mat har mest bestått av onyttigheter, inte alls den start på en vecka som man vill ha
DAGENS TRÄNING: det blev inte av det heller. Idag var en dag jag hellre vad social
DAGENS LÅT:  caroline - snälla snälla
DAGENS KLÄDSEL:  stuprör och vit tröja med gulsstjärnor
DAGENS DUSCH:  den blir snart den
DAGENS FRISYR:  uppsatt
DAGENS HÄNDELSE:  Har äntligen lite filmer på datorn
DAGENS PLANER:   Skolan och sen åka till bj
DAGENS VILL HA:  SOMMAR
DAGENS DROG:  socker
DAGENS SAKNAD:  daniels varma famn
DAGENS DUMMASTE:   Malin, va gjorde vi haha. kan inte göra en bekännelse ännu. Vi måste komma över det först. haha
DAGENS FINASTE: Det var trevligt att träffa lillebror
DAGENS KÖP:  cola-light och risifrutti
DAGENS GODIS:  okej, jag erkänner.. nu mår jag dåligt. Har ätit tre godisar idag... FAN !
DAGENS HUMÖR:  har varit på topp otroligt nog. lite trött bara
DAGENS SJUKA:  jag blödde igenom alldeles nyss.. fan va jag hatar mens
DAGENS KOMPLIMANG: Du har en så fin och trevlig personlighet
DAGENS KÄRLEK:  Jag tror nog att min cola-light trivs i min mage
DAGENS LYCKA: Hsm3 filmen fanns på bibloteket, lånade den
DAGENS AVSLUTANDE: Gick upp tidigt imorse, som vanligt på måndagarna.. sökte lite jobb över internet innan jag gick till skolan. Efter skolan så åkte jag en snabbis till björksätra och hämtade ut ett paket, som jag inte vet om jag ska retunera eller ej. Vi får se.. därför jag inte lagt upp det på bloggen iaf. Sen träffade jag ju den där konstiga typen på bussen. Hemma igen. Lillebror kom förbi och fixade hem lite filmer åt mig. Vi åt en billys pizza och tittade på slumdog millioner. Den var helt okej. Sen så gick jag med madde till affären och köpte risifrutti och cola-light. Som vi åt och drack under tiden som vi tittade på high school musical 3 .
Madde har precis gått hem, så jag tänkte hoppa in i duschen. sen ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.
Ska upp tidigt till skolan imorgon, men slutar vid lunch. Gud va skönt med tanke på allt jag ska hinna med imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0